Gæsteregistrering
Gæsteregistrering
Bruger I meget tid på at lede efter medarbejdere, når der kommer kunder eller samarbejdspartnere til møde? Har I behov for at vide, hvem der er i bygningen? Så har vi et system, der kan hjælpe.
Gæsteregistrering gør det nemt og enkelt at modtage og registrere gæster samt holde styr på, hvem der befinder sig i bygningen. Når en gæst ankommer til virksomheden, søger vedkommende selv i en brugerdatabase for at finde medarbejderen, gæsten skal besøge. Når gæsten er registreret udskrives et gæstekort, og der sendes en SMS til personen, som skal have besøg.
Også et godt sikkerhedsværktøj
Gæsteregistrering kan ud over at bruges til at tage professionelt imod gæster også bruges til at finde alle besøgende i hastesager, elle hvis der eksempelvis er behov for evakuering.
Intuitivt og automatisk system
Systemet er nemt at bruge, da det har en let og forståelig brugerflade. Som gæst skal man bare taste sit navn og firma og søge eller vælge den person, som man skal besøge. Når en gæst er registreret sendes der helt automatisk en SMS til den, som skal modtage den enkelte gæst. Det er desuden muligt at tilknytte en personlig assistent, som modtager beskeden og kan hente gæsten i receptionen.
Kontakt os
Kontakt os for en snak om, hvordan vi kan hjælpe din virksomhed – ring på telefon 45 65 05 90
eller udfyld vores kontaktformular.