+45 45 65 05 90 info@konella.dk

Services

Vores services giver dig tidsoptimering

Konella er en servicevirksomhed med 100 % fokus på professionelt at hjælpe din virksomhed med serviceydelser over kortere eller længere tid. Ønsker du at sætte fuldt fokus på din kerneforretning og vil derfor gerne vælge en model for outsourcing af kundeservice, så kan vi hjælpe.

Vi hjælper virksomheder i hele Danmark med serviceydelser, som ikke er en del kerneforretningen. Det er vores erfaring, at det er en vigtig tidsoptimering at outsource alle eller nogle af de mange forskellige servicefunktioner, der er i en virksomhed, så der bliver mere tid til at få fokus på de ydelser og produkter, som jeres virksomhed er bygget op omkring.

Services

Receptionsservice

Hvem passer jeres reception ved sygdom, ferie og barsel? Hos Konella har du mulighed for at få tilknyttet en eller flere faste receptionister, som er til rådighed, når I har brug for det.

Bogholderi / Økonomi

Har I overblik over alle jeres bilag og fakturaer?  Ved at outsource bogholderiet til os, har du mulighed for at sætte fokus på din virksomheds primære funktion.

Telefonpasning

Lad os være din telefonpasser, så du kun får de vigtige, relevante opkald igennem – og så din telefon bliver svaret hver gang.

Gæsteregistrering

Bruger I meget tid på at lede efter medarbejdere, når der kommer kunder eller samarbejdspartnere til møde? Har I behov for at vide, hvem der er i bygningen? Så har vi et system, der kan hjælpe.

Adresseservice

Har du lige startet virksomhed eller har du din erhvervsadresse på din private adresse? Så er adresseservice med et virtuelt kontor den perfekte løsning for dig!

Sekretærservice / PA

Har du brug for en sekretær eller en personlig assistent, men ikke nok timer til at ansætte en? Så kan vi hjælpe – få tilknyttet en fast sekretær, når du har brug for det. 

Administration

Bruger I meget tid på at lede efter medarbejdere, når der kommer kunder eller samarbejdspartnere til møde? Har I behov for at vide, hvem der er i bygningen? Så har vi et system, der kan hjælpe.

Kontakt os

Har du et spørgsmål? Send os en email!

6 + 8 =

Outsourcing kundeservice

Særligt i forhold til kundeservice kan det give god mening at outsource hele eller dele af denne service, hvis du har en mindre virksomhed og ikke har timer eller ressourcer nok til at have en receptionist på fuld tid eller hvis du bare synes, det er sjovere at udvikle nye produkter end at svare telefonen hele tiden.

Indgår du et samarbejde med os om outsourcing af kundeservice, kan du yde en optimal service over for dine kunder. Vi sørger bl.a. med vores løsninger for telefonpasning for, at telefonen bliver taget hver gang, den ringer. På den måde går du ikke glip af et opkald fra en potentiel kunde og du har samtidigt mulighed for at koncentrere dig om dit arbejde, da du ikke behøver bruge tid på at tale i telefon hele tiden.

En aftale omkring outsourcing af kundeservice er kort sagt en aftale, der giver tidsoptimering i form af mere tid til dig til at tage sig af din kerneforretning og kunne lave de ting, du er bedst til.

Klar til at tidsoptimere din virksomhed?

Tilmeld dig i dag, uden binding

Få et uforpligtende tilbud i dag, og få 14 dages prøveperiode på udvalgte services